2012. augusztus 24., péntek

Ment

A viskó ment, pedig nem olvastam ki. Nem gyakran adok fel könyvet már az elején, ebbe is belelapozgattam, ízlelgettem a későbbi oldalakat is, de nem, ez nem az én könyvem. Talán még azt is megkockáztatom, hogy méltatlanul nagy a hype körülötte.
Na mindegy, legalább 10 pontot hoz nekem 5 helyett, ennyi volt, amit ez a könyv értem tenni tudott.
Úgy gondolom, ha tőlem happolnak, akkor az lenne a helyes sorrend, hogy engem keressen meg a happoló mélben, ne nekem kelljen őt. Ez persze nem szentírás, de ezt találom a jobbik verziónak. Ma reggelre 2 mélem is volt happolásról, kénytelen voltam én ráírni az illetőkre, mert ma megyek postára, és adnám fel. Az egyik válaszolt is, a másik nem.
Hát, így járt, később kapja meg a könyvet, mint ahogy megkaphatná.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése